BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:افتتاح حساب بانکی خارجی, باز کردن حساب بانکی اینترنتی, پی پال, پی زا, آلرت پی, توسط ادمین |

یکی از نگرانیهای کاربران اینترنتی در کار کردن با سایتهای کسب درآمد خارجی این است که فکر میکنند اساسا نقل و انتقال پول با این سایتها بسیار مشکل و یا اساسا غیر ممکن است. در حالیکه این کار چندان هم مشکل نیست و امروزه هزاران کاربر ایرانی در این سایتها یا جاهای دیگر کسب درآمد میکنند و درآمد خود را به راحتی به داخل کشور منتقل میکنند.

را حل افتتاح حساب اینترنتی پی پال و یا پی زاست. این دو بانک اینترنتی که هر دو بسیار معتبرند ایران را تحریم کرده اند اما به کمک روشی که در زیر توضیح داده شده است به راحتی میتوان حساب باز کرد و بدون مشکل با آن کار کرد و نقل و انتقال دلار را انجام داد.

با توجه به اینکه سختگیریهای بانک پی پال در مقایسه با پی زا، در زمینه تحریمها خیلی شدیدتر است و همینطور وریفای کردن حساب پی زا خیلی راحت تر از پی پال است ما به شما افتتاح حساب پی زا را توصیه میکنیم. اما چگونه؟

payza ptcclass

برای افتتاح حساب باید موارد زیر را انجام دهید:

1- خرید V-P-N  با آی پی اختصاصی

وی پی ان با آی پی اختصاصی از آن جهت توصیه میشود که امنیت بسیار بالاتر میرود. همیشه از همین آی پی اختصاصی برای افتتاح حساب و کلیه امورات مربوط به آن شامل ورود به حساب، واریز و دریافت  استفاده نمایید. برای خرید وی پی ان میتوانید یک گوگل سرچ ساده انجام دهید. سایتهای زیادی آن را عرضه میکنند.

اگر میخواهید که امنیت حسابتان بالاتر هم برود میتوانید از ریموت دسکتاپ یا همان سرور مجازی استفاده کنید. برای خرید این سرویس (برای هر کشوری که میخواهید) تنها کافیست یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید. البته هزینه این روش نسبت به وی پی ان قدری بالاتر است.

2- انتخاب کشور، آدرسی مربوط به آن کشور، کد پستی و تلفن

بر اساس تجربه، کشورهای امارات،مالزی،ترکیه،فیلیپین، سنگاپور و استرالیا توصیه میشوند. و باز بر همین اساس برای باز کزدن حساب از کشور هند و آمریکا و انگلیس استفاده نکنید. برای به دست آوردن آدرسی با فرمت این کشورها به راحتی میتوان یک جستجوی ساده با گوگل انجام داد.

به عنوان مثال با واژه های زیر میتوان در گوگل آدرس پیدا کرد:

I need sample Singapore address

postal code or zip code in Australia

توجه داشته باشید که حتما لازم نیست آدرس معتبر باشد و فقط یک آدرس و یا یک کدپستی و یا تلفن  طبق فرمت آن کشور کفایت میکند.

آن چه برای پی زا مهم است:

اولا، با آی پی کشور های تحریم شده وارد نشویم و این آی پی ثابت بماند.

دوما، اکانتتان وریفای باشد.

سوما، پول های کلان جا بجا نشود مثلا ۱۰۰۰۰ دلار در یک انتقال.

در نتیجه وارد کردن آدرس و…، اهمیت چندان زیادی ندارد. بنابراین خود را زیاد با آن مشغول نکنید.

3- افتتاح حساب و وریفای کردن آن

با وی پی ان و آی پی اختصاصی که خریداری کرده اید وارد سایت پی زا میشوید و اطلاعات خواسته شده را وارد میکنید و ثبت نام میکنید. در مراحل ثبت نام به نکات زیر توجه کنید:

  • نوع حساب را personal pro  انتخاب کنید.
  • شماره حساب در این بانک ایمیل شما می باشد و واریز وجه و همینطور دریافت وجه با ایمیلتان انجام می گردد.
  • در هنگام ثبت نام از شما خواسته می شود که transaction PIN  را وارد نمایید به عبارت دیگر این همان رمز کارت های بانکی ما است  که از ۴ رقم تشکیل شده است.۴ عدد دلخواه در این قسمت وارد کنید و حتما به خاطر بسپارید چون دریافت  و ارسال پول بدون آن میسر نیست.
  • در قسمت third party information گزینه NO را انتخاب نمایید.

در ادامه ویدیویی قرار داده شده که به شما کمک میکند تا به راحتی مراحل ثبت نام را انجام دهید.

ویدیوی آموزش ثبت نام در پی زا

برای وریفای کردن باید از ویزا کارت مجازی استفاده کرد. این کارت را برخی از شرکتها در ایران در ازای دریافت مبلغی (در حال حاضر در حدود پنجاه هزار تومان) به شما ارائه میدهند. با سرچ در گوگل میتوانید این شرکتها را به راحتی پیدا کنید. به هر حال این وریفای کردن را شما یک بار انجام میدهید و بعد از آن برای همیشه اکانت شما وریفای است و نیاز به انجام مجدد این کار نیست.

وریفای کردن حساب موجب افزایش امنیت آن می شود و همچنین محدودیت نقل و انتقال را از بین می برد و شما برای مدتی نامحدود می توانید بدون محدویت در انتقال پول، با خیال راحت با حسابتان کار کنید. وریفای کردن حساب اجباری نیست اما تمام کاربران پی زا بعد از مدتی باید حسابشان وریفای شده باشد، ولی دقت کنید که اگر می خواهید بدون وریفای کردن با حساب کار کنید،از پنل personal starter استفاده کنید.

برای تبدیل دلار پی زا به ریال و برعکس هم کافی است در گوگل یک جستجوی ساده انجام دهید. صرافیهای اینترنتی معتبر زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام میدهند.

برای کار با حسابتان همیشه از وی پی ان و آی پی اختصاصی استفاده کنید چرا که اگر اشتباه کنید و با آی پی ایران وارد شوید شناسایی میشوید و حسابتان مسدود میگردد.

برای شروع ثبت نام بر روی بنر زیر کلیک کنید (البته با وی پی ان):

 

در پایان یاداور میشویم که برخی سایتها و شرکتها اقدام به فروش اکانت وریفای شده آماده هم میکنند. اما باید به این مسئله توجه داشت که احتمال مسدود شدن این حسابها بعد از خریداری توسط کاربر به علت تغییر آی پی بالاست. چرا که آی پی که کاربر استفاده میکند با آی پی که حساب با آن باز و وریفای شده متفاوت است. بنابراین این حسابها توصیه نمیشوند و بهترین روش همین است که در بالا توضیح داده شد.

پاینده و پیروز باشید...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: